شما می توانید از هریک از درگاه های پرداخت اقدام به واریز وجه نمایید !!
در صورت قطعی هر یک از درگاه های پرداخت از درگاه پرداخت بعدی اقدام به خرید نمایید !!
دقایقی پس از واریز وجه پروژه برای شما ایمیل می گردد !
موضوع رساله : درگاه پرداخت شماره 1 |
|
رساله مجتمع تجاری مطالعات مجتمع تجاری |
|
مشخصه پروژه : مطالعات / رساله/ معماری قیمت : 30 هزار تومان |
|
تعداد صفحات رساله : 208 صفحه | |
فرمت رساله : word | |
چکیده رساله ( فهرست ) |
|
فهرست مطالب فصل 1 : مقدمه و هدف پژوهش 11 چكیده مقدمه تعریف مراکز تجاري دائمی اهداف مراکز تجاري دائمی اهداف مراکز تجاري دائمی بررسی مفهومی مراکز تجاري دائمی اهداف، وظایف مراکز تجاري شناخت عوامل مؤثر در ایجاد مراکز تجاري دائمی ضرورت ایجاد مراکز تجاري دائمی ضرورت ایجاد بازار تجاري در کشورهاي دیگر جمع بندي فصل 2 : شناخت نحوه ی عملکرد جهت مجموع 11 اهمیت و ضرورت انتخاب پروژه تامین نیازهای ضروری ارتقاء اقتصادی منطقه اهداف زیست محیطی همنشینی مطلوب با طبیعت اهداف کالبدی اهداف کلان و خرد 5 روش تحقیق نتیجه گیری فصل 1 : بررسی الگوهای موجود در سطح جهان و ایران 13 مرکز خرید تیراژه مرکز خرید )سیتی سنتر( بندر عباس مجتمع تجاری الماس شرق مرکز خرید ستاره فارس سلفریجز در بیرمنگام فصل 4 : بررسی و شناخت شهراهواز 31 جغرافیاي طبیعي استان: وضیعت آب وهوائي استان: تاثیرات آب وهوایي: موقعیت شهر اهواز : جمعیت اهواز متوسط نرخ رشد دمای هوا آلودگی هوا رودخانه کارون رطوبت هوا تابش آفتاب بارندگی باد 6 بررسی اقلیم اهواز در رابطه با آسایش انسان بررسی شرایط اقلیمی اهواز در رابطه با معماری و اصول طراحی اقلیمی جدول بیوکلیماتیک ساختمانی جدول ماهانی بافت اهواز فرم کالبدی جهت استقرار نورگیری عناصری معماری بررسی عملکرد اقلیمی ساخت و سازهای جدید جهت استقرار ساختمانها جهت استقرار و فرم حیاطهای داخلی فرم کالبدی ساختمانها و بافت مجموعه مطالعات تاریخی نتیجه گیری فصل 5 : بررسی استانداردها و الگوهای فضاهای داخلی 111 انواع کاربری تجاری شناخت مراکز خرید معاصر در ایران مقررات مربوط به عملکردهای تجاری مقررات تفکیک و احداث ساختمان تجاری حوزه تجاری 7 موارد استفاده از زمین موارد استفاده مشروط موارد ممنوع نحوه محاسبه سطح زیر بنا در منطقه تجاری حداکثر ارتفاع ساختمان نحوه استقرار ساختمان در زمین و اشراف تعداد پارکینگ ضوابط مربوط به نحوه استفاده از زمین تا تفکیک و احداث ساختمان ملاحظات اصلی در طراحی مراکز تجاری: سرویس دهی ویژگی های فضاها علامت گذاری های و طرح های گرافیکی تعیین روابط اجزاء تشکیل دهنده انواع واحدهای تجاری واحدهای فروش تره بار واحدهای لوازم التحریر و کتابفروشی و نوشت افزار واحدهای فروش مواد غذایی واحدهای بهداشتی 8 واحدهای پوشاک واحدهای تجارتی ، طبخ و ارائه غذای گرم فروشگاه های مواد غذایی نوشیدنی فروشی ها غذاخوری ها مکانهای عمومی فضاهای مورد نیاز و استانداردها: دیاگرام کلی سیستم فن کویل انتخاب سیستم حرارتی و برودتی بخش فروشگاهی تأسیسات شناخت سیستم های سازه ای : نتیجه گیری فصل 6 : تهیه و برنامه ریزی فیزیکی و فضای طرح 161 نظام برنامه ریزی فیزیکی، پیش شرط طراحی معماری 9 نتیجه گیری فصل 3 : بررسی و شناخت سایت 134 معرفی منطقه موقعیت سایت دلایل انتخاب سایت تجزیه و تحلیل سایت نتیجه گیری فصل 8 : بررسی و روند شکل گیری طرح 131 ایده اولیه کلان فضا ها شکل گیری حجم کلی نتیجه گیری فصل 1 : فهرست منابع و ماخذ 181 فصل 11 : نقشه های طرح 186 |
|
قیمت : 30 هزار تومان |
درگاه پرداخت شماره 1 |